+38111/2455543 uomostore1@gmail.com

Marketing, volim ga prosto. Dok sam studirala na Ekonomskom fakultetu, tada su se studenti na trećoj godini opredeljivali za smer na kom žele dalje da nastave svoje studije, ja sam odabrala marketing, Vodila sam se svojom intuicijom. I nisam se pokajala, prosto sam uživala učeći usmerene predmete.

Da bude još interesantnije tada kao temu za diplomski rad odabrala sam Odnose sa javnošću putem interenet marketinga. Te 2003. kada je internet bio nedostupan velikom broju ljudi i kada su društvene mreže bile u začetku, ja sam se uhvatili u koštac sa njim.

Po završetku studija bavila sam se porodicom i porodičnim biznisom.

Sada je vreme da se bavim sobom. Da se bavim onim što u biti zaista volim, digitalnim marketingom.

Šta je digitalni marketing?

Digitalni marketing podrazumeva promociju proizvoda ili usluge korišćenjem digitalnih komunikacionih kanala kako bi određena poruka došla do primarne publike.

Razvojem interneta razvila se prodaja i trgovina putem tog medija, sa najvećom stopom rasta i razvoja u poređenju sa bilo kojim drugim medijem. Na internetu, kupac je u središtu jer su mu dostupne informacije na brz i lak način. Prisutnost je moguća 24 sata dnevno 365 dana u godini. Ažurirane informacije trenutno su dostupne svima koji su zainteresovani , bilo da je to cena, informacija o novom proizvodu ili bilo kakva druga vest. Internet omogućava kupcu u bilo koje doba dana ili noći, sa bilo koje lokacije u svetu kontakt sa poslovnim subjektom kako bi prikupio informacije i tada obavio kupovinu.

“Učini potrošača herojem tvoje priče”, Ann Handley

Tehnike digitalnog marketinga za bolje razumevanje istog

  • SEO (optimizacija za internet pretraživače)
  • Kopirajting
  • Društvene mreže
  • Analitika
  • Advertajzing

A gde vidim sebe u celoj toj priči?

Znam da za jednog dobrog digitalnog menadžera neophodno znanje i baratanje svih njegovih tehnika. Ono u čemu bih ja najbolje plivala jesu društvene mreže i analiza potrošača. Volim društvene mreže i to je fakat, ali još više volim da analiziram potrošače. Analitika podrazumeva detaljno praćenje ljudi koji posećuju sajt klijenta, komentarišu ili lajkuju njegove objave na socijalnim mrežama, jer se svaki uspeh zasniva upravo na detaljnom poznavanju publike. Onda kada znamo odakle dolazi naša publika, kako se ponaša, kojeg je starosnog doba kao i ostale demografske podatke, znaćemo i kako da im se obratimo i ostavimo dobar utisak, a sve u cilju prodaje proizvoda ili usluge.

Tik Tok kao jedna od popularnih društvenih mreže mlađe populacije