Sigurno ste bili u situaciji da želite da uradite više stvari za određeno vreme, i ako ne uradite kajete se što niste bili efikasniji i produktivniji.
Većina nas ima ovaj problem i svi se borimo sa ovim na svoj način tzv. izgubljenim vremenom i beskrajnim razvlačenjem da završimo neki posao.
Pa kako onda povećati produktivnost?
- Budite vredni odmah na početku dana
Većina nas radni dan počne tako što proveri mejl, pa pogleda šta je novo na Fb-u, Instagramu, pa Blic … i tako sat vremena je otišlo u nepovrat. Ono što možete da probate je da čim sednete za svoj računar rešite neki zadatak koji je veoma bitan. Tek po njegovom završetku proverite svoj inbox i ostale kanale.

2. Napravite realnu sliku radnih zadataka
Za početak u svoju to-do listu staviti samo 3 zadatka, koja realno možete da završite za taj jedan radni dan (eventualno 1 bonus zadatak). Kada ih završite osećaćete se sjano.
3. Pravite pametne pauze
Za vreme pauze korisno je prošetati se, istegnuti se, ispraviti leđa. Ako ste u mogućnosti izađite napolje i udahnite malo svežeg vazduha. Sve ovo je jako korisno za koncentraciju.
4. Pojedite neko voće

Poznato je da voće ima blagotvorno dejstvo na naš organizam. Ovaj tip osveženja povećava budnost. koncentraciju i raspoloženje.
5. Nagradite sebe
Ako uspete da završite sve zadatke u toku dana koje ste sebi zadali, onda sebe počastite recimo nekim sladoledom. Ovo je samo jedan od primera. Sa nagradama možete biti i kreativni. Nagrada je odličan motiv koji će vas držati u pripravnosti i pomoći da završite svoj posao.
Recent Comments